Întrebări frecvente

1. Vreau o instalație de protecţie la trăsnet. De unde să încep?
R: Să fii autodidact este un lucru foarte bun, însă când vine vorba de lucruri importante pentru tine şi familia ta este recomandat să te consulți cu un specialist. Pentru a putea obţine o configuraţie de IPT nu trebuie decât să ne transmiți FORMULARUL DE DATE completat si noi îți vom trimite o propunere de configuraţie de echipamente adaptată cerinţelor tale. Ulterior această propunere poate fi modificată în funcţie de dorințele Dvs.

2. Ce tipuri de paratrăsnete pot cumpăra de la voi?
R: Compania ROMIND comercializează doar paratrăsnete cu dispozitiv de amorsare (PDA).

3. De ce paratrăsnet PDA şi nu tija clasică Franklin?
R: Într-adevăr, preţul de achiziţie nu este în favoarea PDA, însă când vine vorba de siguranță (fie că este vorba de cei dragi, colegi sau bunuri materiale) nu trebuie ca preţul sa fie principalul criteriu de alegere. Un PDA oferă protecţie sporită, pe raze mult mai mari, montat la înălțimi mai mici decât tija clasică. Pentru a realiza protecții relativ similare cu ale unui PDA, o tijă clasică Franklin trebuie montată la înălțimi mult mai mari, ceea ce complică realizarea şi ancorarea catargului şi creşterea lungimii conductorului de coborâre.

4. Cum pot primi o ofertă?
R: Fie dând click și completând FORMULAR DATE aflat în partea stângă pe pagina noastră, fie contactându-ne direct prin apelare la numerele de telefon afișate în secțiunea Contact (de preferat numarul mobil).  

5. Se asigură şi montajul sau sunteți doar furnizor de echipamente?
R: In principal suntem furnizori de echipamente, însă dacă clientul solicită, putem asigura şi montajul* (prin intermediul unor firme partenere), preţul acestui serviciu fiind precizat separat de cel pentru componentele IPT. (* în anumite zone teritoriale şi pentru anumite condiţii de montaj)

6. Cum plătesc?
R: Plata produselor se poate face fie prin ordin de plata înainte de livrare sau cu filă CEC la livrare. În cazul serviciilor de montaj, plata se face după efectuarea lucrărilor de montaj și încheierea procesului verbal. Se acceptă şi plata cu numerar în limitele stabilite de lege (în limita a 10.000 lei pentru persoane fizice și 5.000 pentru persoane juridice). Se poate face vânzare şi către persoane fizice cu plată în numerar şi emiterea de bon fiscal.

7. Care este termenul de livrare?
R: În 90% din cazuri, livrarea se face fie în aceeaşi zi sau în ziua imediat următoare efectuării plății. Pentru cantităţi mai mari, livrarea poate dura între 7 și 30 zile. Informația concretă privind termenul de livrare o veţi primi la momentul contractării echipamentelor.

8. Cum se face livrarea?
R: Produsele pot fi ridicate de la sediul firmei noastre sau pot fi livrate către dumneavoastră prin intermediul firmelor de curierat, plata transportului intrând în sarcina clientului (dacă nu s-a stabilit altceva în cadrul negocierilor).

9. Ce primesc pe lângă produse?
R: Odată cu produsele veţi primi şi declarațiile de conformitate, certificatele de garanţie si manualele de utilizare/instalare, factura fiscală şi avizul de însoțire. Totodată va oferim suport tehnic atunci când este cazul fie prin email, fie prin telefon.